Twój koszyk
zagajnik
Brakuje ci 170 zł do DARMOWEJ DOSTAWY
DARMOWA DOSTAWA

Twój koszyk jest pusty.

Dostawa od:
0.00 
Łączna cena od:
0,00
Lista życzeń
zagajnik

Aby móc dodawać produkty do listy ulubionych i stworzyć własną listę ogrodniczych marzeń, musisz się zalogować.

Zaloguj się

Roślinny QUIZ

Dobierzemy roślinę dla Ciebie!

Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, które pomogą Nam dobrać dla Ciebie odpowiednią roślinę!

odpowiedz na kilka krótkich pytań

dobierzemy dla Ciebie roślinę

Pytanie 1

Czy masz w domu zwierzęta?

Pytanie 2

Jak dobrze znasz się na roślinach?

Pytanie 3

Gdzie chcesz postawić roślinę?

Pytanie 4

Jak często chcesz ją podlewać?

Rośliny, Porady, Inspiracje

Teraz wpisz swojego maila, aby otrzymywać porady dotyczące pielęgnacji roślin. Zaraz poznasz idealną roślinę dla Ciebie!

Zaraz poznasz idealną roślinę dla Ciebie!

Rośliny dobrane dla Ciebie!

Roślinny QUIZ
Produkt został
dodany do koszyka
zagajnik

Czas i koszty dostawy

Dostawa

 

Składając zamówienie w Zagajniku, masz do wyboru kilka opcji dostawy Twojej roślinki – Paczkomat InPost, Kurier InPost lub Kurier DPD.

W przypadku bardzo dużych roślin, które nie mieszczą się w skrytkach paczkomatów, dostępna jest jedynie opcja dostawy kurierem.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o kosztach dostawy na terenie Polski. Jeśli chcesz, aby paczka dotarła do innego kraju europejskiego (poza Wielką Brytanią), skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@zagajnik.com.pl.

 

Czas i koszty dostawy

Sposób oraz termin dostawy Wpłaty z góry – PayU / Przelew tradycyjny Paczka pobraniowa Zamówienia powyżej 170 zł
Paczkomat InPost
1-2 dni roboczych
15.99 zł* Za darmo
Kurier InPost
1 dzień roboczy
19.90 zł* 21,00 zł* Za darmo
Kurier DPD
1 dzień roboczy
15.99 zł* 21.00 zł* Za darmo

 

Termin dostawy

 

Na łączny czas oczekiwania na przesyłkę składa się:

– Czas przygotowania zamówienia do wysyłki – wynosi zazwyczaj od 1 do 4 dni roboczych, maksymalnie do 10 dni roboczych.
– Czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika – zgodnie z tabelą powyżej.

Realizacja zamówień

 

Aby zapewnić jak najlepsze warunki transportu dla roślin, zamówienia realizujemy od poniedziałku do czwartku. Dzięki temu unikamy sytuacji, w której paczka z roślinami mogłaby utknąć na poczcie przez weekend i ulec uszkodzeniu.

 

Opóźnienia w wysyłce związane z warunkami pogodowymi

 

W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak bardzo niskie temperatury lub upały, wysyłka zamówienia może zostać opóźniona w trosce o bezpieczeństwo roślin.

W takim przypadku:

  • Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o zaistniałej sytuacji.
  • Będzie miał możliwość podjęcia decyzji – może zaczekać na poprawę warunków lub anulować zamówienie.

 

Obowiązki klienta przy odbiorze przesyłki

 

Dbamy o to, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w idealnym stanie, jednak prosimy o zwrócenie uwagi na kilka kwestii przy odbiorze paczki:

  1. Weryfikacja przesyłki – Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczka nie została uszkodzona w transporcie. W obecności kuriera należy upewnić się, że towar dotarł w całości, bez usterek.
  2. Protokół szkody – W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki lub towaru należy spisać protokół szkody z przewoźnikiem oraz niezwłocznie poinformować o tym nasz sklep, wysyłając wiadomość na kontakt@zagajnik.com.pl.
  3. Reklamacje z powodu uszkodzenia paczki– Brak spisanego protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji dotyczącej uszkodzeń powstałych w transporcie.
  4. Reklamacja z powodu złego stanu rośliny- należy wysyłać na adres email- kontakt@zagajnik.com.pl – więcej na temat reklamacji przeczytasz <tutaj>

 

Dodatkowe informacje

 

  • Zamówienia realizujemy od poniedziałku do czwartku.
  • Wysyłka następuje po zaksięgowaniu płatności lub potwierdzeniu zamówienia za pobraniem.
  • Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 170 zł.
  • Po nadaniu paczki otrzymasz numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie.
  • W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących dostawy skontaktuj się z nami: kontakt@zagajnik.com.pl.