Zwroty i reklamacje
Zwroty
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu! W naszym sklepie masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku prostych krokach?
- Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Możesz nas o tym poinformować w dowolny sposób:
- Pisemnie na adres: Zagajnik, ul. Towarowa 2, 57-300 Kłodzko;
- Elektronicznie na adres e-mail: kontakt@zagajnik.com.pl;
- Telefonicznie pod numerem infolinii: 578 009 575.
- W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij zwracane towary w bezpieczny sposób. Jeśli odsyłasz rośliny, pamiętaj, że to żywe organizmy i potrzebują odpowiedniej troski. Jeśli masz wątpliwości, jak zapakować paczkę – skontaktuj się z nami.
- Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić <ten>.
- Zwrot pieniędzy – oddamy Ci środki w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy się wstrzymać do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@zagajnik.com.pl – z pewnością Ci pomożemy!
Jak zapakować do wysyłki rośliny doniczkowe?
- Użyj mocnego kartonu, dopasowanego do wielkości rośliny oraz doniczki. Karton powinien być solidny, aby zapobiec uszkodzeniom.
- Zabezpiecz roślinę przed przesunięciem – doniczka powinna być przymocowana do spodu kartonu, np. za pomocą taśmy plastikowej lub dwustronnej.
- Zabezpiecz ziemię w doniczce – użyj worka foliowego, folii spożywczej lub bąbelkowej, aby zapobiec jej wysypaniu podczas transportu.
- Zadbaj o wilgoć rośliny – zwilż ziemię przed wysyłką i zabezpiecz doniczkę folią, co pomoże utrzymać odpowiednią wilgotność.
- Zawiń roślinę w tubę z papieru karbowanego, albo sztywnego papieru i przyklej ciasno do doniczki.
- Użyj wypełniaczy do paczek, takich jak poduszki powietrzne, piankowe chipsy, aby ograniczyć ruch doniczki podczas transportu.
- Oznacz paczkę odpowiednimi etykietami, np. „Góra/Dół”, „Nie rzucać”, „Ostrożnie”, „Fragile” oraz „Uwaga! Roślina doniczkowa”, aby informować kuriera o zawartości i konieczności ostrożnego traktowania.
Reklamacje
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą – Konsumentem może dokonać reklamacji zakupionego produktu w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu internetowego www.zagajnik.com.pl.
Jak złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć:
- Pisemnie: ul. Towarowa 2, 57-300 Kłodzko;
- Elektronicznie: kontakt@zagajnik.com.pl;
- Telefonicznie: 578 009 575.
Reklamacja powinna zawierać:
- Opis wady i datę jej wystąpienia;
- Informację o żądaniu (np. wymiana, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny);
- Dane kontaktowe składającego reklamację.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
Dodatkowe warunki reklamacji roślin
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o wadzie produktu, przesyłając zdjęcia oraz opis sytuacji na adres e-mail: kontakt@zagajnik.com.pl.
- Przez 2 tygodnie od otrzymania rośliny Klient nie powinien jej przesadzać. Jeśli w tym czasie roślina zacznie zamierać lub wykazywać objawy choroby, Sprzedawca zobowiązuje się do uznania reklamacji, zwrotu pełnej, lub częściowej wartości rośliny, adekwatnie do poniesionych szkód.
- Po ingerencji w system korzeniowy rośliny przez Klienta, Sprzedawca nie będzie w stanie obiektywnie stwierdzić przyczyny pogorszenia się jej stanu, co skutkuje brakiem możliwości uznania reklamacji.
Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich:
- Stały polubowny sąd konsumencki;
- Mediacja prowadzona przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej;
- Pomoc rzecznika praw konsumenta.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl