Twój koszyk
zagajnik
Brakuje ci 170 zł do DARMOWEJ DOSTAWY
DARMOWA DOSTAWA

Twój koszyk jest pusty.

Dostawa od:
0.00 
Łączna cena od:
0,00
Lista życzeń
zagajnik

Aby móc dodawać produkty do listy ulubionych i stworzyć własną listę ogrodniczych marzeń, musisz się zalogować.

Zaloguj się

Roślinny QUIZ

Dobierzemy roślinę dla Ciebie!

Wystarczy, że odpowiesz na kilka pytań, które pomogą Nam dobrać dla Ciebie odpowiednią roślinę!

odpowiedz na kilka krótkich pytań

dobierzemy dla Ciebie roślinę

Pytanie 1

Czy masz w domu zwierzęta?

Pytanie 2

Jak dobrze znasz się na roślinach?

Pytanie 3

Gdzie chcesz postawić roślinę?

Pytanie 4

Jak często chcesz ją podlewać?

Rośliny, Porady, Inspiracje

Teraz wpisz swojego maila, aby otrzymywać porady dotyczące pielęgnacji roślin. Zaraz poznasz idealną roślinę dla Ciebie!

Zaraz poznasz idealną roślinę dla Ciebie!

Rośliny dobrane dla Ciebie!

Roślinny QUIZ
Produkt został
dodany do koszyka
zagajnik

Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Cześć!

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu! W naszym sklepie masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku prostych krokach?

 

  1. Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Możesz nas o tym poinformować w dowolny sposób:
    • Pisemnie na adres: Zagajnik, ul. Towarowa 2, 57-300 Kłodzko;
    • Elektronicznie na adres e-mail: kontakt@zagajnik.com.pl;
    • Telefonicznie pod numerem infolinii: 578 009 575.
  2. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij zwracane towary w bezpieczny sposób. Jeśli odsyłasz rośliny, pamiętaj, że to żywe organizmy i potrzebują odpowiedniej troski. Jeśli masz wątpliwości, jak zapakować paczkę – skontaktuj się z nami.
  3. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić <ten>.
  4. Zwrot pieniędzy – oddamy Ci środki w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy się wstrzymać do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@zagajnik.com.pl – z pewnością Ci pomożemy!

 

Jak zapakować do wysyłki rośliny doniczkowe?

 

  • Użyj mocnego kartonu, dopasowanego do wielkości rośliny oraz doniczki. Karton powinien być solidny, aby zapobiec uszkodzeniom.
  • Zabezpiecz roślinę przed przesunięciem – doniczka powinna być przymocowana do spodu kartonu, np. za pomocą taśmy plastikowej lub dwustronnej.
  • Zabezpiecz ziemię w doniczce – użyj worka foliowego, folii spożywczej lub bąbelkowej, aby zapobiec jej wysypaniu podczas transportu.
  • Zadbaj o wilgoć rośliny – zwilż ziemię przed wysyłką i zabezpiecz doniczkę folią, co pomoże utrzymać odpowiednią wilgotność.
  • Zawiń roślinę w tubę z papieru karbowanego, albo sztywnego papieru i przyklej ciasno do doniczki.
  • Użyj wypełniaczy do paczek, takich jak poduszki powietrzne, piankowe chipsy, aby ograniczyć ruch doniczki podczas transportu.
  • Oznacz paczkę odpowiednimi etykietami, np. „Góra/Dół”, „Nie rzucać”, „Ostrożnie”, „Fragile” oraz „Uwaga! Roślina doniczkowa”, aby informować kuriera o zawartości i konieczności ostrożnego traktowania.

 

Reklamacje

 

Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą – Konsumentem może dokonać reklamacji zakupionego produktu w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu internetowego www.zagajnik.com.pl.

 

Jak złożyć reklamację?

 

Reklamację można złożyć:

  • Pisemnie: ul. Towarowa 2, 57-300 Kłodzko;
  • Elektronicznie: kontakt@zagajnik.com.pl;
  • Telefonicznie: 578 009 575.

Reklamacja powinna zawierać:

  • Opis wady i datę jej wystąpienia;
  • Informację o żądaniu (np. wymiana, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny);
  • Dane kontaktowe składającego reklamację.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.

 

Dodatkowe warunki reklamacji roślin

 

  1. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania o wadzie produktu, przesyłając zdjęcia oraz opis sytuacji na adres e-mail: kontakt@zagajnik.com.pl.
  2. Przez 2 tygodnie od otrzymania rośliny Klient nie powinien jej przesadzać. Jeśli w tym czasie roślina zacznie zamierać lub wykazywać objawy choroby, Sprzedawca zobowiązuje się do uznania reklamacji, zwrotu pełnej, lub częściowej wartości rośliny, adekwatnie do poniesionych szkód.
  3. Po ingerencji w system korzeniowy rośliny przez Klienta, Sprzedawca nie będzie w stanie obiektywnie stwierdzić przyczyny pogorszenia się jej stanu, co skutkuje brakiem możliwości uznania reklamacji.

 

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

 

Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich:

  • Stały polubowny sąd konsumencki;
  • Mediacja prowadzona przez Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej;
  • Pomoc rzecznika praw konsumenta.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl